21 Ekim 2012 Pazar

               NASIL KORE FANI OLDUM?


Merhaba sevgili okuyucularım :)

Sabahtan beri evde yalnız olduğum için canım çok sıkıldı.Normalde hiç evde oturmam ama bugün çok üşengecim.Ve hiçbir yere gitmedim :/ Ablam dershanede,annem de pazara gitti.Ben de bloguma bir şeyler yazmak istiyorum.Ama ne yazacağımı bilmiyorum derken aklıma bir fikir geldi.
Size nasıl Kore fanı olduğumu anlatacağım :)

Bir akşam aile yemeği için Balık Restaurant'a gitmiştik.Herkes balığını falan yiyordu derken ablam konuşmaya başladı.İzlediği Kore dizisini anlatıyordu.Tabi ben o zamanlar Kore ne? Onu bile bilmiyordum :D İlk başta anlatacağı şeyi dinlemiyordum.Ama annem kahkalarla gülünce ablama tekrar anlat! dedim.O da tekrar anlatmaya başladı.Gerçekten çok komikti :D Anlattığı dizide 'Personal Taste' adında bir komedi-romantik dizisiydi.Belki izlemişsinizdir.Gerçekten ilk bölümleri çok komik :D
Sonracıma ben bu diziyi merak ettim ve ablama nerden izlediğini sordum.Ablam da nerden izlediğini söyledi.Tabi o zaman yaz mevsimindeydik.Yani istediğim zaman diziye başlayabilirdim.Ertesi gün diziyi izlemeye başladım.Ve tam bir bağımlısı oldum derken dizi bitti :/ Çok üzüldüm.Ben şimdi hangi dizide bu kadar güleceğim falan diyordum? Sonra karşıma 'My Girl' dizisi çıktı.Gifleri çok komikti.

 
Bi ilk bölümünü izleyim dedim ve devamını da bağımlılık yaptı.Personal Taste'den daha komikti.Ama ben izlediğim diziler bittikçe üzülüyordum.Ya diğer diziler gibi olmazsa diye.Ama korkumu yenip başka bir diziye başlayacaktım ki Muğla'ya gitmemiz gerekti.Neymiş yaz tatili.2 ay boyunca köyde kaldım :D Aslında köyümü çok seviyorum ama işte Kore dizisi bağımlılık yapmştı.Bi de dedemin evinde tek TRT1 var çok fena oldum :/
Sonra bir gün ablam,teyzemler falan televizyon başına oturmuş.Gözlerini kırpmadan televizyon izliyorlar.Acaba ne izliyorlar diye bakayım dedim.Kore Dizisi :D Aman Allahım! İşte o an bayılacak gibiydim.Ama sevincim yarıda kesildi çünkü bu dizi başlayalı çok olmuş.Yani izlesem bile bir b*k anlamam.Dizinin adı ya 'Düşlerimin Prensiydi' ya da 'Muhteşem Kraliçe'.Ama sonuçta beni sarmamıştı.Ama o dizinin başladığı saat herkes sessizliğe bürünür ve o diziyi izlerdi.Yemin ederim ! İşte böyle bir bağımlılık yapıyor :D
Yaz tatilimiz bitmek üzereydi.Ağustos'un ortalarında falanız.Annem demez mi Fethiye'ye tatile gidelim.3 günde orda kaldık :/ Eve döndüğüm zaman da Kore dizisi izlemeyi çok istiyordum.Ama birden bütün isteiğim yok oldu neden bilmiyorum.Zaten sonra okul falan açıldı.Dersler falan derken Kore dizisini unuttum.Bunu çok üzülerek söylüyorum.

Kasım ayında bir dergi almıştım.Hey Girl!
İçinde yeni bir grubu tanıtıyorlardı.One Direction! Onun bağımlısı oldum.Ama görmeniz lazım çok kötüydüm.Her ay onların bulunduğu bütün dergileri almıştım.Bide baya ünlü oldukları için her dergi baya poster veriyordu.Bide bir şey söylemek istiyorum ben sonradan Directioner falan olmadım.Onları tanıdığım zaman What Makes You Beautiful 20 milyon falandı.Daha çok izlensin falan diyordum.Yeni klipleri One Thing çıktığında çok duygulanmıştım.Kaç defa izlemiştim.Hatta derslerim bu yüzden düştü.
Dedim ya her ay onların bulunduğu bütün dergileri alıyorum diye şaka değil gerçekti.Onlar için harcadığım para 400 geçmiştir.Hatta bir kere annemin dershane için verdiği parayı dergiye kullanmıştım :/ Sonra da dershane parasını tamamlayabilmek için para biriktirmiştim. Bütün tanıdıklarım One Direction hayranı olduğumu bilirdi




Bu böyle Temmuz'a kadar sürdü.Sonra birden One Direction'ı eskisi gibi sevmez oldum.Çünkü çok değişmişlerdi.Dünyaca ünlü oldukları için her şeyi yapıyorlardı.Ben bunları videolarından anladım.Eskiden yani pek fazla kişi bilmezken daha iyidiler.Ama gitgide ünlü olmaya başladılar.Ve kötü olmaya başladı :/ Malesef bu doğru.Ama yinede seviyordum.Sonra bir gün bu konu hakkında çok düşünmeye başladım.Ben ne yapıyorum böyle? diye ve eskisi gibi hayran olmadım.Evet yine seviyorum onları hemde çok ama onları bu kadar saplantılı hale getirmek.Bu hiç iyi değil !

Sonra kendimi tekrar Kore dizisi izler halde buldum :D Bu sefer onlardan vazgeçmeycektim.Tekrar izlemeye başladım dedim ya hangi dizi ile oldu merak ediyor musunuz?
'Playful Kiss' Çok güzel,eğlenceli bir diziydi.Bana pes etmemeyi öğretti :) Oh Ha Ni Ve Baek Seon Jo adlarını yanlış yazmış olabilirim :)
Hahaha :D bu sahne çok komikti.




Daha sonra izlediğim dizileri tek tek anlatacağım :) Çünkü bu yazıyı yeterince uzattım.
Benim ilk Oppam Kim Hyun Joong oldu.Bu dizi sayesinde :) Sonra herkes tarafından izlenen Boys Over Flowers dizisinde oynadığını öğrendim.Ve izlemeye başladım.Söylemek gerekirse ben BOF dizisini fazla beğenmedim.Türk dizisi gibiydi.Yani belli bir konusu yoktu.Bence oyuncuları bu kadar iyi olmasaydı dizi bu kadar tutulmazdı.Sonra Kim Bum 2.Oppam oldu :D
Ama dizinin OST'ları çok güzeldi.Hele Stand By Me! Bu şarkıyı kim söylüyor diye bakayım derken.K-pop'a da elimi sürmüş oldum :D Ve o günden beri sıkı bir SHINee hayranıyım.Ama bu sefer saplantılı bir şekilde değil.Şarkılarını dinliyorum,haberlerine falan bakıyorum.Yine onların sıkı bir hayranıyım sadece deli gibi ,dünyamı onlar yapmıyorum :)

İşte Kore hayranlığım böyle başladı :) Şimdi yazınca farkettim ben ne kadar çok şey yaşamışım.Yuh dedim yani! Şimdi bir Penpal arkadaş sitesine üyeyim.Ve orda kore arkadaşlarım var :) Bu çok eğlenceli cidden.!


Bir daha ki yazımda görüşmek üzere^^







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder