21 Ekim 2012 Pazar

Marmotte'ye Merhaba

Merhaba sevgili okuyucularım,

Bugün blog açmaya karar verdim.Çünkü artık dayanamaz hale geldim.Etrafımda bir tane bile kore-fanı arkadaşım yok.! Bu nasıl bir durumdur.Hayır,anlamıyorum.Nasıl Kore'yi sevmezler?
Neyse canım onlarda benim sayemde Kore'yi tanımış oldu :)

Sayfamın adı neden 'Marmotte' biliyor musunuz? 1 aydır konuştuğum koreli bir arkadaşım var.Kullanıcı adı Marmotte.Neden bilmiyorum ama adı çok hoşuma gitti.Zaten o arkadaşımın bende özel bir yeri var.Bende dedim,Madem Kore yüzünden blog açıyorsun bari onunla ilgili bir şey olsun :D
Aslında Marmotte'nin onun uydurduğu bir şey sanıyordum ama meğer değilmiş.Bunu da bugün öğrendim.Marmotte ;sincapa benzeyen tüylü bir hayvan.Durun göstereyim...
 
 
 
 
Neden kullanıcı adını, Sincap'a benzeyen bir hayvan türünün yaptığını bilmiyorum :D Ama mutlaka soracağım.Neyse gelelim asıl konuya.Bundan sonra bu Blog'a içimi dökeceğim.Kore ile ilgili her şey olacak.Umarım yazdıklarımı okuyacak okuyucularım olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder