16 Kasım 2012 Cuma

Kore'den gelen mektup ve paket :)

Merhaba dostlarım görüşmeyeli nerdeyse 1 ay olacak.Wowww! Ben bunca zamandır Bloguma nasıl bakmam.Gerçekten merak ediyorum :D Neyse gelelim bugün anlatacağım konuya.Size Kore'den gelen mektubumu ve paketimi anlatacağım.Ne zaman geldiklerini bile hatırlıyorum :D Mektubum 31 Ekim'de geldi.Tabi ben geldiği zaman okuldaydım.Annem bana mesaj atmıştı 'Mektubun geldi diye'.Ben mektup mu? diye şaşırdım ilk.Çünkü Kore'den mektup değil paket bekliyordum.Kız bana SHINee stickerları gönderecekti.Annem mektup deyince ilk hayal kırıklığına uğradım.Sonra da belki şaka yapıyordur falan diye düşündüm.Derken eve geldim bir baktım gerçekten mektupmuş :/ Ama sonuçta Kore'dendi.Mektubu açarken ki heyecanı anlatamam.Gerçekten çok farklı bir duygu.Bi de ilk defa bana mektup geliyor.Sonuçta telefon,bilgisyar falan varken neden mektuplaşalım ki.

Mektubu okumaya falan başladım.Yazısı çok güzeldi.Resim yeteneği de vardı :D Tabi ben mektubun kimden geldiğini bilmiyorum.Sonra birden kimin gönderdiğini hatırladım.Choi Dan Bi adında bir kızdı.Hatta kız mektubu gönderdiğinde mesaj bile atmıştı.Ben bunu nasıl unuturum ?
Neyse ertesi gün cevap yazdım.Ama hala gönderemedim :/ 1 hafta sonra paketim geldi.Paketimin geldiğini üst katta oturan arkadaşım haber verdi.Tabi eve gitmeme daha 3 saat falan var.Nasıl vakit geçecek diye sabırsızlanmaya başladım :D Allahtan sınıf eğlenceli de hemen geçti.Arkadaşım mesajda paketi alamadığını çünkü çıkaramadığını söylemişti.Ben nasıl alamaz diye düşündüm.Sonra eve gidince gördüm.Postacı resmen kapıyla demir arasına sıkıştırmışş.40 yıl düşünsem ben bile oraya sıkıştıramam :D :D Zar zor paketi ordan çıkardım.tabi yanımda arkadaşım var.O benden hheyecanlı.Paketi aldı açmaya başladı :D


                                    Üstteki fotoğraf SHINee stickerları :)


                            
                                   SHINee not defteri :)



                         Kız Taemin'i sevdiğimi biliyordu.Bu yüzden Taemin'li telefon süsü almış :)

                            
                           SHINee fotoğrafları :)


                                   Bunun adını bilmiyorum :)
 
 
SHINee dosyası :)
 
 
 
Bu da Kore çikolataları ama malesef yiyemiyorum.Çünkü somuz yağı var
 
 

NOT:Bloguma girmediğim gün boyunca 2 tane üyemiz gelmiş onlara hoşgeldiniz diyorum :) Bundan sonra blogu boş bırakmayacağım.

 

2 yorum:

  1. Canim benim de en az 10 tane mektup arkadaşım var ve bu gerçekten çok sevindirici değil mi? :-) :-) :-) benim konum biraz değişik :-) benim koreli arkadasim 2-3 ayligina yanima geliyor. Nereleri gezdireyim? Ne yedireyim? Hava alanina giderken nasil giyineyim? Please cevap :-) :-)

    YanıtlaSil