19 Kasım 2012 Pazartesi

KENDİ ADIMA BİR BULUŞ ^^

Aslında sıcak içeceklerle fazla aram yoktur! Ama bu içeceğe aşık oldum :D İlk başta kendisiyle iyi bir başlangıç yapamamıştık.Neden bilmiyorum ama ilk içtiğimde tadı hiç hoşuma gitmemişti.Galiba tat alıcı duygularım Nescafe'nin tadına alışmıştı da o yüzden :)

Daha sonra bir gün canım sıcak bir şeyler istedi.Eee malum havalarda soğudu.Dışım soğuk bari içim ısınsın dedim ^^ Ama bir baktım Nescafe kalmamış :/ Sonra Cafe Crown'u gördüm.

İçimden 'Hoşuma gitmemiş olabilir ama bir kerecik daha içsem ne olur ki?'dedim.Ve tozu boşalttım,sıcak suya.İçine 1 şeker kaşığı da şeker attım.Ve işte o zaman kendim için bir buluş yaratmış oldum  :D

Benim gibi şekersiz istemeyen 1 kaşık şeker koysun :D 

Benden bir tavsiye daha.Bunu içerken yanında Tiramisu yiyin ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder